Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Θέλετε να βοηθήσετε κι εσείς?

Είναι λογικό ότι δεν θα μπορέσω ποτέ να δοκιμάσω όλους τους τύπους αρχείων και όλες τις USB συσκευές μόνος μου. Γι'αυτό ζητάω την βοήθεια σας για να δημιουργήσουμε μαζί μια ολοκληρωμένη λίστα αρχείων και συσκευών για το WD TV.

Για να μην γίνει μπάχαλο με τα δεδομένα θα πρέπει να ακολουθηθούν ορισμένοι κανόνες.



Για τα αρχεία Βίντεο/ήχου.

Πηγαίντε εδώ και κατεβάστε το MediaInfo. Είναι ένα Free Πρόγραμμα που δείχνει πληροφορίες για κάθε είδους media αρχείου.

Αν ανοίξετε ένα βίντεο αρχείο με στο Media info σας εμφανίζει αυτό το παράθυρο.



Μετά διαλέγετε Menu-> View -> Text και εμφανίζει το παρακάτω:

Μαρκάρετε όλο το κείμενο και το κάνετε Copy (Αντιγραφή) με δεξί κλίκ.
Δημιουργείτε ένα αρχείο κειμένου (Text) και κάνετε Paste (επικόλληση) μέσα του.
Θα πρέπει να προσθέτε τα παρακάτω στο αρχείο κειμένου

1. Ποιότητα Αναπαραγωγής
0 - δεν έπαιξε
1 - Επαιξε με κοψίματα/κουτακια
2 - Επαιξε κανονικά

2. Ο ήχος έπαιξε : α) στην τηλεόραση β) στον ενισχυτή γ) δεν άκουσα ήχο (εχω ενισχυτή) δ) δεν άκουσα ήχο (δεν έχω ενισχυτή)

Μου στέλνετε το αρχείο κειμένου στην διεύθυνση dshakes2006 στο gmail.com

Εγώ το προσθέτω στην λίστα.

Για τις USB Συσκευές αφήστε ένα σχόλιο εδώ με:

α) Τύπος Συσκευής (HDD, Flash, mp3/mp4 player, camera κλπ κλπ)
β) Μάρκα
γ) Μοντέλο
δ) Device Model No (είναι απαραίτητο για όλα τους τύπους εκτός από flash disk)

3 σχόλια:

  1. Συσκευές που έχω συνδέσει και λειτουργούν :
    α) HDD - LACIE - LACINEMA - 581100830
    β) HDD - SEAGATE εσωτερικός 3,5" 320GB IDE σε θήκη εξωτερικού της εταιρείας ICYBOX (model IB-351UE-B)
    γ) HDD - HITACHI εσωτερικός 2,5" 60Gb IDE σε θήκη εξωτερικού της εταιρείας INTEGRAL (model AKASA δίχως S/N)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σχετικά με την αναβάθμιση firmware..εαν το μέγεθος του δίσκου, στον οποίο έχουμε τα αρχεία του firmware, είναι απο 500GB και άνω, τότε το η συσκευή WD HD TV δεν θα δει τα αρχεία, δεν θα εμφανίσει την επιλογή firmware update, και δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε αναβάθμιση. Αυτό έπαθα κι εγω όταν προσπάθησα και έφαγα πολύ ώρα μέχρι να το εντοπίσω.Τα κατάφερα όταν έκανα την διαδικασία αναβάθμισης με ένα φλασάκι των 2 GB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ανώνυμος
    Θα προστεθουν στη λίστα. Έχω επίσης αναφορές ασυμβατότητας με κουτί ICYBOX. Το δικό σου είναι μόνο USB ή έχει και Firewire?

    @JonhAd Σχετικά με την αναβάθμιση, αν διαβασεις τα ποστ μου για τα firmware το αναφέρω ήδη. Αλλά δεν είναι κακό να εμφανίζεται και εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή